xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 zelda är det bästa spelen i värden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 det värkar kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det ska tydligen komma ett men ingen information finns än om zelda DS. Jag har varit inne på Nisses och hört om det kommer ett Zelda spel till Nintendo DS och det gör det. Det kommer i höst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 coolt att man kan styra vart han ska kasta sin boomerang på sin touch screen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 men det är nog svår styrning. hoppas gubben ser cool ut och värden för i windwaker såg alting ut som Skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Jag vet nu att det ska komam ut ett nytt Zelda till DS som heter "Zelda: Phantom hourglass" för att jag såg det i en spel tidning (super play nr.128) som jag köpte idag. Själv tycker jag att det liknar Wind waker. Om ni inte tror mig får ni väl vänta & se eller söka på google. Nästa nummer av super play kommer ut 18 juli så om det är nån mer som vill se trailern så får ni köpa den för det står på skivan att det är förbjudet att kopiera eller sprida vidare. Om ni inte orkar läsa så heter det nya Zelda spelet "Phantom hourglass". Redigerat 29 Juni 2006 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg