Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) Naken den är riktigt dålig Håller med. En film jag inte kan rekommendera är Lost Souls. Redigerat 11 Januari 2006 av hereticdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Albration eller nåt sånt tror jag att den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 absolut den gamla versionen av Nils Holgersson underbara resa vi såg den i skolan :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Drogon ball avsniten sög.Jag har bökerna.Jämfört med dom sög dom !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Sämsta filmen vet jag inte, men en av de krångligaste och segaste är ju Vanilla Sky med Tom Cruise (gick häromdan på TV4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Tvingades se en film i skolan som hette spökpiraten, den var riktigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Napolean Dynamite är riktigt dålig, hade jättehöga förväntningar på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Elvis Elvis tvingades vi se i skolan. tror iofs jag sov mig igenom hälften men ändå den absolut sämsta jag sett! Mitt liv som hund kommer inte jättelångt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 King Frat från tidigare 1900-talet, en utav de första filmerna som kom faktiskt. Trettiotalet grabbar tillbringar en tid på folkhögskola, och filmen bygger egentligen på en enda stor fistävling. Vinnaren får de fördöma titel som "King Frat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Time Bandits... Jag blev lurad av filmen eftersom det fanns Skådespelare såsom John Cleese & Sean Connery men själva filmen sög totalt. Filmen handlar då om en Grupp dvärgar som stulit Guds dyrbara tidskarta - och nu reser kors och tvärs genom historien i en ganska fånig skattjakt, där de bland annat möter Napoleon, Kung Agamemnon & Robin Hood. Asdåliga skådisar förutom Sean & John då men det tråkiga är att de har biroller i filmen. Inga starka roller alltså och ja. Hela filmens handling är något fruktansvärt och skulle knappast vilja blivit en barnfilm heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 mitt liv som hund är den sämsta filmen som finns. var tvungen och se den i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) EDIT : den gammla Dawn of the Dead suger verkligen ultra K*K ! Redigerat 23 Januari 2006 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.