nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 fel forum... allmänt passar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 I Denna punkt,gissar ni vilket blir coolaste spel 2006. Ni kan snacka konsol spel och data spel. Min hypotes Halo 360 (X-Box 360) eller GTA Liberty City Stores (Inte helt klart om det kommer till PS2,men till PSP har det kommit. hm.. svår fråga, jag tror det kanske blir GTA:Liberty city stories och kanske driver 4.. GTA crime online kanske också blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Tetris? Liberty City Stories låter smarrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 HELT UTAV TVEKAN, Elder Scrolls IV: Oblivion ... Möjligtvis Slaget om Midgård II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Vad jag har hört så kommer Liberty City Stories till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Kingdom Hearts 2 eller The Legend of Zelda: Twilight Princess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 1. GTA Libertcity Stories KOMMER INTE ATT SLÅPPAS PÅ PS2!!!! 2. jag tror Slaget om midgård 2 kommer ochspå att bli bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 MellanMjölk: Kommer det i år? Najs. Hoppas det blir bra. Jag tror främst att Kingdom Hearts 2 kommer bli ett höjdar spel och även Final Fantasy XII. Kanske även Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Rowyn: Lord of The Rings: Battle For Middle Earth 2 kommer den andra mars, och Elder Scrolls IV: Oblivion släpps den sista april. :) Redigerat 19 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Legend of Zelda: Twilight Princess.. Kan det inte komma snart så jag kan sälja min lilla kub.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Grymmaste spelen för i år blir Oblivion och Zelda TP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Twilight Princess kommer nog rocka. http://ps2.gamespy.com/playstation-2/grand...y-city-stories/ HM??! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.