FantasyFalx Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 japp mykt otur för mig jag belv nästan i jäl slagen när jag ramlede för 1-2 kaske meters stup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hörde läskigt nog en man på radion ifrån Kristianstad som hade råkat ut för totalt 27 bilolyckor på fredagen den trettonde, och i år skulle han ligga inne. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag hade inte otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nix, men min kompis hade otur. Han cyklade in i en stenmur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 kanse för han inte såg sig för??? eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har aldrig haft otur förutom den gången när jag högg av mig handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har aldrig haft otur förutom den gången när jag högg av mig handen. Dt gjode ont, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 äh jag har otur hela tiden så inget ovanligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag snubblade baklänges och slog mig i bakhuvet. Förlorade synen i fem sekunder. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag har aldrig haft otur förutom den gången när jag högg av mig handen. Det var ett skämt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag och mina klasskompisar spelade fotboll mot en klass overlägsen oss. Oturen slog i men den träffade våra motståndare, så vi vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag hängde mig på ribban i ett mål en gång och så ramlade det på min arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.