Star-Basse Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 När räknas man som nörd inom något?? Är det när man tex kan mycket om tv-spel eller splar mycket tv-spel? När räknas man som nörd inom någon grej???? Annser ni er själva som "nördar" inom något? Om jag är nörd inom något så är det väl inom film & tv-spel för att jag spelar & ser mycket på film :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Man räknas väl till det när man bara håller på med den saken. Då är man det. Tycker jag.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Brors på vilket spel Gta: du tror du kan gå på gatan o skuta ner personer ocg få en polis efter dig som går bort inom kort... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 ee när man är tv-spels nörd så behöver man ju inte bara vara nörd inom ett spel... Om man tex: spelar tv-spel störe delen av sin tid då är man tv-spels nörd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Man kan vara nörd inom många områden,och jag anser mig att vara nörd i spel,data osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 inläggs nörd e jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 när man startar sådana här trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hur är en nörd? Förklara det för mig så ska jag nog kunna besvara din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%B6rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 När man går in för ett intresse ganska så hårt, och tar den aktiviteten före allting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag tar mig för att vara en skriv nörd. Älskar att skriva ^^ Men såsom de andra säger och den sidan som Guggo länkade att man är Fixerade inom något ämne. Jag känner en kille som klassificerar i sin klass som 'Plugg'. Han pluggar ganska mycket säger han och ja. Han är klassens nörd säger han också. Men varför ska man bli kallad nörd för att man gillar att göra en sak som de flesta människor inte tycker verkar normalt hos en människa och att man kanske klär sig annorlunda än vad de andra är klädda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Typiskt folk,dem kan inte acceptera dem som inte är likt dem andra. Men nörd kanske inte är så "fult" som man tror,det kan vara som en komplimang alltså att man är bra på det man gör osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.