Mezox Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Fel forum. Ja mewtwo är bäst :D Jo... Jirachi, Metagross och Rayquaza är inte till Gameboy color. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Där sen ni,jag hade rätt igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja mewtwo är bäst :D helt rätt. kanske att mew är bättre. kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja,han kanske är bättre för att han kan ju lära sig alla attacker men därimot mewtwo inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja,han kanske är bättre för att han kan ju lära sig alla attacker men därimot mewtwo inte kan. Men Mewtwo lär sig attacker när man tränar honom men inte Mew. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja,han kanske är bättre för att han kan ju lära sig alla attacker men därimot mewtwo inte kan. Ja men mewtwo lär sig inte alla attacker :bah: Mew kan lära sig alla attacker men inte i många lvl:ar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 nej men han kan ändå lära sig thunderbolt, ice beam o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Thunderbolt kan nästan hälften av alla pokeman ha det samma med Ice beam. Inte för att dom två attackerna är särskilt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Thunderbolt kan nästan hälften av alla pokeman ha det samma med Ice beam. Inte för att dom två attackerna är särskilt bra. Enligt mig är Ice Beam, Thunderbolt, Surf, Flamethrower och Psychic (kanske några jag glömt) några av de mest användbara attackerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 mewtwo's spl. attack är stakare än mew's. så även om mewtwo inte kan lära sig alla attacker är den bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Thunderbolt kan nästan hälften av alla pokeman ha det samma med Ice beam. Inte för att dom två attackerna är särskilt bra. Nää det var alla.Där har ni ett bevis på att det är mer VANLIGA move`s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Thunderbolt kan nästan hälften av alla pokeman ha det samma med Ice beam. Inte för att dom två attackerna är särskilt bra. För att de där attackerna ska vara bra måste man lära ut dem till rätt pokémon. Till exempel skulle jag aldrig lära en normal-pokemon Thunderbolt bara för att man kan. Thunderbolt skulle jag ge till Electrode eller Electrabuzz... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg