Rallypacker Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Resultat: http://img526.imageshack.us/img526/1284/gamers1tp.jpg Länk till stället du laddar ner den från? Download mirror 1 Download mirror 2 Och klagar ni på min dialekt så... Redigerat 17 Januari 2006 av Rallypacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Bra tut! Lärde faktist mig en del där ;) bra förklarat och allt. Du gjorde/sa en del roliga saker b.la. när du flyttade texten så flyttade du den där linjen sedan så drog du den upp och ner...Sedan sa du något i stil med "A det blir inte bra, jag får göra en ny"...Men bra tut! Btw, vilken dialekt :blink: j/k Redigerat 15 Januari 2006 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Nästa gång du ladda upp en fil. ladda upp det på en sida som det är lätt att ladda ner i från. Det står att jag inte behöver registrera mig, men de skickar mig till en registrerings-sida iaf... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 du får kolla under Free public servers. kanske inte finns några sådana lediga just nu, då får du försöka senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Har försökt hela dan, ingen server är uppe. Filefront suger, jobbigt och krångligt att ladda ner från. Rapid-share eller vad det heter är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Får ladda upp den på typ rapidhshare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Väldigt bra tut, lärde mig en massa saker :P Vad var det för brush du hade? Kan du lägga upp den nåstans så man får ladda ner? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Dom finns på DeviantART. Edit: Lade till en download mirror till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Bra tutorial rally =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Man tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Bra jobbat, mycket bram kommer ihåg första gången du gjorde sigs. Här är ett till exempel på vad ni kan göra med rallypackers teknik: Redigerat 20 Januari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Resultat: http://img526.imageshack.us/img526/1284/gamers1tp.jpg Länk till stället du laddar ner den från? Download mirror 1 Download mirror 2 Och klagar ni på min dialekt så... Mycket bra guide! Älskar din röst :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.