CruseffLink Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kan man bli stor på windwaker ? jag har tröttnat att vara liten hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 enkelt svar: Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Ett ganska så hårt NEJ. ( tyvärr ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 jag tror ni bode har fel jag har hört att man kan bli stor :kung: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nej man kan inte bli stor i Wind Waker, du kanske blandade ihop det med Ocarina of Time. Förresten CruseffLink, irriterande sida i signaturen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Man kan få nya kläder :) och en färg kamera men inte bli stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Synd att man inte kan bli stor. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Du är alltid litten. Om du vill vara vuxen är det ocarina of time som gäller. Om du vill vara en jätte ska du ha majoras mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra-Link Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Du är alltid litten. Om du vill vara vuxen är det ocarina of time som gäller. Om du vill vara en jätte ska du ha majoras mask. Om du vill va stor så e de Orcarina of Time lr Twillight Princess som gäller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tycker det är bra att man inte kan bli stor i Windwaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tycker det är bra att man inte kan bli stor i Windwaker Ja, tänk er wind-walker link som vuxen. Ändå är det tröt samt att vara litten hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quark Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Man är ju iallafall större än dom andra ungarna på sin hemö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg