Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ad-Aware suger! Den tar inte alls bort spyware och sånt,typ bara cookies :blink: .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Ad-Aware suger! Den tar inte alls bort spyware och sånt,typ bara cookies :blink: .. Det kanske beror på att du bara hade tracking cookies på datorn och inga spywares alls? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Ad-Aware suger! Den tar inte alls bort spyware och sånt,typ bara cookies :blink: .. Jag har köpt F-secure 2006 antivirusprog till min gamla dator.Nu visar det sej att det gör så att datorn hänger sej! Så fort jag inaktiv det så kunde vi chatta osv.Finns det nåt annat antivirus som inte är så "krävande",känns lite osäkert att vara sårbar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Nod32, http://www.nod32.se/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 F-secure... det bästa valet! det är på svenska också Humm.. Detta "F-secure" e de gratis eller ? Var kan man ladda ner de ? //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 F-secure... det bästa valet! det är på svenska också Ej gratis, tyvärr.Kostar väl 400-500 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grönfejs Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Noutron antivirus är jättebra... men det kostar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Norton är väldigt krävande tyvärr... precis som F-secure och även Panda. Som admin sa, nod32, eller om du vill ha ett gratis, AVG free. grisoft.com Redigerat 25 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Ad-Aware suger! Den tar inte alls bort spyware och sånt,typ bara cookies :blink: .. Nope,jag virus sökte med panda antivirus,den hittade typ 5 spywares,5 hacking tools och mer 125 virus...Ad-Awares jobb är inte att ta bort virus och hacking tools,men jag sa det ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Nod32 is the best around. (Och Kaspersky :)), sen kan du ju onlinescanna med Panda Antivirus om du vill ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Nod32 is the best around. (Och Kaspersky :)), sen kan du ju onlinescanna med Panda Antivirus om du vill ~ Det var så jag gjorde,men man borde också kunna ta bort allt den hittar.. *När man laddar ner nod32,har man 25 dagars trial? Redigerat 26 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nod32 is the best around. (Och Kaspersky :)), sen kan du ju onlinescanna med Panda Antivirus om du vill ~ Bara att installera om så får du 25 eller 30 dagar till tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.