Northwest Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vet ej kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Och så var det här ännu en tråd om Leatherface. Ämnet har blivit så vanligt att jag inte ens är förvånad längre. Jag har hört tusentals rykten om att leatherface finns, att han inte finns, han finns bara på kvällen och så vidare... Om jag inte har fel så har ingen här på fuska.se kunnat bevisa att han finns, så jag håller mig till det. Förstår även om ni "nya" undrar, men saker som inte blivit bevisade lär inte bli det i framtiden heller. Om du verkligen vill ha svar föreslår jag dig att läsa igenom Cypers tråd om Övernaturliga saker. Där handlar säkert 70% om just leatherface. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Och så var det här ännu en tråd om Leatherface. Ämnet har blivit så vanligt att jag inte ens är förvånad längre. Jag har hört tusentals rykten om att leatherface finns, att han inte finns, han finns bara på kvällen och så vidare... Om jag inte har fel så har ingen här på fuska.se kunnat bevisa att han finns, så jag håller mig till det. Förstår även om ni "nya" undrar, men saker som inte blivit bevisade lär inte bli det i framtiden heller. Om du verkligen vill ha svar föreslår jag dig att läsa igenom Cypers tråd om Övernaturliga saker. Där handlar säkert 70% om just leatherface. Eller söka i forumet.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 har ingen nån bild på leatherface, om nu så många har sett honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg