Boffaroffe Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag får den kod som tillåter både musik & film fungera men då blir det en ful Quick Time remsa som tar upp mer plats än vad den borde. Koden för bara musik fungerade inte för mig. Kan någon hjälpa mig nu kanske? Om du inte vill ha den där quicktime/windows media player remsan så sätt WIDTH och HEIGHT på 0 och inte 250.Såhär: <EMBED SRC="http://LÄNK-TILL-FILM/LÅT.com", WIDTH=0, HEIGHT=0 CONTROLS=TRUE> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Man kan inte ha musik i Presentationen. NesseN har fixat en Video på sin Presentation vilket jag stort nog också undrar hur han fasen gjorde det men det kanske han kan berätta om han ser denna tråd. Okej.... Nu vill jag att du jämför alla de andra inlägg jag skrivit i detta ämne och komma i underfund med då jag faktiskt förstod att man kunde ha Musik i sin presentation. Och nej... Jag har tyvärr ingen lust att se på din presentation. Ragnarök: Tack så mycket. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag vet hur man gör det utan att behöva visa media spelarens bild. Men jag ger den senare :P Koden alltså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Man kan inte ha musik i Presentationen. NesseN har fixat en Video på sin Presentation vilket jag stort nog också undrar hur han fasen gjorde det men det kanske han kan berätta om han ser denna tråd. Det förstår jag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Men finns det nån bra sida som man kan lägga upp sin låt på? Det går ju knappast på Imageschack. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Bara en liten fråga under samma ämne. Jag hör min låt i IE, men inte i firefox. Någon snackade om att det fanns ett plugin till senaste firefox du kunde ladda ner för att kunna höra bakgrundsmusik och se namneffekterna. Någon som har namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Pluginet heter IE Tab. Sök på det på Mozillas hemsida. Men sidorna du har igång IE Tab på går riktigt segt att ladda, lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men finns det nån bra sida som man kan lägga upp sin låt på? Det går ju knappast på Imageschack. ^^, jag lägger upp mina filer på www.ripway.commed gratis account får man 30 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men finns det nån bra sida som man kan lägga upp sin låt på? Det går ju knappast på Imageschack. ^^, Finns det inte någon sida som man kan ladda upp låtarna, som är gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men finns det nån bra sida som man kan lägga upp sin låt på? Det går ju knappast på Imageschack. ^^, Jo, ripway...Skrev inte Mr Cool det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Tack regnarök. Funderar på att lägga in en låt. Men vet inte vilken ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Först vill jag tacka Ragnarök eftersom jag hade en annan kod som funkar på andra sidor men inte på fuska,tackar^^.Sen skulle det vara kul om nån lyssna på låten också,riktigt skön ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.