Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ska nån köpa det när de kommer ut??det finns inget datum när det släpps....det är mest bara rykten som går,men super mario 128 ska komma ut. ska nån mer än ja förmodligen köpa de????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 kommer det att komma? du kan ha blandat ihop det med nåt annat, en bana i super smash bros melee heter Super Mario 128 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 nä,de heter super mario 128,de e iallafall namnet på det,ingen vet riktit säckert va de kommer att heta..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 nä,de heter super mario 128,de e iallafall namnet på det,ingen vet riktit säckert va de kommer att heta..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 om det kommer ska jag köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jäkla skit!!!samma svar två gånger i rad!!!!ja ska också köpa det,men det dröjer nog lite till innan de kommer ut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag kanske ska köpa det om det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 har sätt när spelen kommer ut på www.cuben.se ,nu ir com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ska nån köpa det när de kommer ut??det finns inget datum när det släpps....det är mest bara rykten som går,men super mario 128 ska komma ut. ska nån mer än ja förmodligen köpa de????? Jag ska köpa det då ska man vell SLÅS MED KNYT NÄVERNA som jag har hör det ska bli kul igen undrar om det kommer va lite lgran som 64 altså att man hoppar in på tavlor altså banorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vad handlar det om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 I en Club Nintendo tidning står det att man är 128 Mario Samtidigt.Men jag fattar inte riktigt handlingen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Det är väl som Super mario 64. Hoppar in i tavlor gör lite uppdrag, tar stjärnor, plattar till goombas och spöar bowser. Hoppas jag i alla fall. Super mario 64 är ju fortfarande kul :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg