Hoppa till innehåll

Förstörs/ Vandaliseras?

SlimShady

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mjo. Folk klottrar och bråkar i korridorerna.

De har satt upp övervakningskameror nu, eftersom att några kastade stinkbomber, har ner öppna men fulla colaburkar från tredjevåningen och för att folk tände på raketer inomhus :P

Sen har det säkert hänt mer saker som jag inte vet om, eftersom att jag började där i år ^^

Om Rowyn säger att se någon så tycker inte jag att det är konstigt. Jag kan se ner vissa personer som har inte så mkt vett i huvudet, utan bara förstör för andra. Då kan man tycka om den personen ska bli ned sed eller inte..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På vår skola var det någon som satte eld på ett förråd så att det brann ned. Tyvärr så var alla de nya fotbollsnäten där inne så det tog jättelångt tid innan vi fick nya igen. Det hände för lite mindre än ett år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom brukar spränga toastolarna på skolan där jag går, folk klottrar och tar datorer. det var några som körde in i fritidsgård med en bil och krossade halva fritidsgården. där rök hundratusen kronor på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På vår skola var det någon som satte eld på ett förråd så att det brann ned. Tyvärr så var alla de nya fotbollsnäten där inne så det tog jättelångt tid innan vi fick nya igen. Det hände för lite mindre än ett år sedan.

Ja, vi går på samma skola så det stämmer bra det du säger. Kan tillägga att det är någon/några som har klottrat ner en vägg på en av byggnaderna ett antal gånger. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...