Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 mjo, Någon har sparkat hål i väggen till killarnas omklädningsrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 det är nån idiot som har skrivit måns över nästan hela vårt samhälle :bah: men jo..nå är det lite vandalisering i våran skola men dom utförs av nåra i min klass...<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Mjo. Folk klottrar och bråkar i korridorerna. De har satt upp övervakningskameror nu, eftersom att några kastade stinkbomber, har ner öppna men fulla colaburkar från tredjevåningen och för att folk tände på raketer inomhus :P Sen har det säkert hänt mer saker som jag inte vet om, eftersom att jag började där i år ^^ Om Rowyn säger att se någon så tycker inte jag att det är konstigt. Jag kan se ner vissa personer som har inte så mkt vett i huvudet, utan bara förstör för andra. Då kan man tycka om den personen ska bli ned sed eller inte..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Nästan inte alls. max tre gånger, en gång när vi hadde fått hockeybiljetter för att vi hade hållit skolan fri från klotter och sånt, då kom några och klottrade ner hela skolgården :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Kan hända att en del kommer på helger och klottrar,förstör o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 ja några i min skola tände på min skola så det börja brinna :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 På vår skola var det någon som satte eld på ett förråd så att det brann ned. Tyvärr så var alla de nya fotbollsnäten där inne så det tog jättelångt tid innan vi fick nya igen. Det hände för lite mindre än ett år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Våra klassrum stinker alltid, pga nåra typer som eldar i en sopkorg dagligen intill klassrummen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 dom brukar spränga toastolarna på skolan där jag går, folk klottrar och tar datorer. det var några som körde in i fritidsgård med en bil och krossade halva fritidsgården. där rök hundratusen kronor på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 På vår skola var det någon som satte eld på ett förråd så att det brann ned. Tyvärr så var alla de nya fotbollsnäten där inne så det tog jättelångt tid innan vi fick nya igen. Det hände för lite mindre än ett år sedan. Ja, vi går på samma skola så det stämmer bra det du säger. Kan tillägga att det är någon/några som har klottrat ner en vägg på en av byggnaderna ett antal gånger. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) 100 000 kr har slösats på fönsterutor bara 2005/2006 samt övervakningskameror har satts upp. Annars är det inte så mycket klotter som för några år sedan då det klottrades typ 1 gång i månaden. Redigerat 5 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja, gör man det på er skola? Hos oss gör man det, tyvärr. Man kastar stink bomber o klottrar o liknande. Fattar inte vad som e så bra med det.. :angry: På min skola har vi inga sådana problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.