Hoppa till innehåll

Förstörs/ Vandaliseras?

SlimShady

Rekommendera inlägg

Gäst Perisoreus

På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar.

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar.

samma sak har hänt på min skola

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på min skola brukar de bara sno nåra datorer och en gång snodde dom xboxet :angry: innan jag ens kommit upp på högstadiet :angry: och jag är säker på att det är städarna som snor allt

men visst så förstör många också skolan.

Perisoreus: samma sak hände på vår skola men de som gjorde det glömde täppa för så att det inte rinner över.

Redigerat av nesse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har aldrig hänt på min skola som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...