Gäst Perisoreus Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar. Redigerat 5 Februari 2006 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar. samma sak har hänt på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) på min skola brukar de bara sno nåra datorer och en gång snodde dom xboxet :angry: innan jag ens kommit upp på högstadiet :angry: och jag är säker på att det är städarna som snor allt men visst så förstör många också skolan. Perisoreus: samma sak hände på vår skola men de som gjorde det glömde täppa för så att det inte rinner över. Redigerat 10 Februari 2006 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar. Det har aldrig hänt på min skola som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 På min skola har många fönster slagits sönder och lite klotter blir det ibland annars relativt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Min skola vandaliseras direkt inte. Kanske lite klotter här & där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 på våran skola är det typ massa 15 till 18 åringar på kvällar so m klottrar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Min skola är mest utsatt för Klotter. "pimp 431 bifrost" står det överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 PÅ våran skola e d typ inget klotter å sånnt bara nårra 6or typ som går å köper sprayfärgburkar i den närbelägna fäghandeln å klottra ner dörrarna till omklädningsrummen mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Klotter finns det inte på min skola men det är många som skräpar ner. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 klotter finns det inte på min skola bara här och där men det har inte kommit några 18 åringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 PÅ våran skola e d typ inget klotter å sånnt bara nårra 6or typ som går å köper sprayfärgburkar i den närbelägna fäghandeln å klottra ner dörrarna till omklädningsrummen mm... Då är det ju klotter i din skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.