kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det finns ett ämne som skyddar DNA. När det tar slut så skyddas inte DNA:et längre och då dör man ändå. Detta livselixir grundar sig i att man skulle producera detta ämne, vilket cancerceller redan kan, och på så sätt leva länge och gott. Dock skulle det inte skydda mot sjukdomar och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag kommer leva ungefär till 90 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hur vet du det? Du kan dö imorgon, ja när som helst. Man kan aldrig veta när man kommer dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag kommer leva ungefär till 90 ;) Även om du menar att du naturligt dör vid 90 årsåldern, av ålderdom asså, ska du inte vara så säker, det är många som där vid 80. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hur vet du det? Du kan dö imorgon, ja när som helst. Man kan aldrig veta när man kommer dö. det kan du med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag skulle inte vilja leva längre än 100 år. Det blir tråkigt att va så gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Hur vet du det? Du kan dö imorgon, ja när som helst. Man kan aldrig veta när man kommer dö. Han sa väl inte emot det så mycket? BTT: Jag tycker utvecklingen av elexiret är spännande att man kan slöa ner åldrandet, inte att jag vill använda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Tråden saknar egentligt syfte, ni har svårt att skapa debatt - Och därför låser jag den. =) Puhuhuhu, discomusiken sprudlar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg