astol Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hej. Tänker köpa en konsol till mina barn som är under 7 år. Det finns nog mer barnspel till PS2? Eller är det någon som har erfarenhet och goda råd? Vh Astol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hej. Tänker köpa en konsol till mina barn som är under 7 år. Det finns nog mer barnspel till PS2? Eller är det någon som har erfarenhet och goda råd? Vh Astol. Ps2 har som sagt mer barnspel.Så jag tror det blir bättre med ps2. Xbox tror jag inte passar så bra om man är under 7 år. Men min lillebror gillade xbox när han var 6 år, så det beror nog på smaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astol Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Tackar för svar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ps2 Har inte mer barn spel än xbox snarare har ps2 mer skjut spel än xbox. Jag tycker att en gamecube skulle vara bra till de yngre där finns både roliga bilspel och disneyspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 köp ps2....... för xbox suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 nääää köp bätre gamecube för att det finns massa spel för dit barn mario.å sånt m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 aa gamecube e mer spel för barn från 7-11 kanske mer beror på smaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 säger som förut köp playstation allt annat suger. och det finns alla möjliga spel där :medieval: :medieval: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Jag tycker du ska köpa en gamecube till dem! :) För dära finns de tex mario osv.. ;) Redigerat 27 Januari 2006 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astol Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tackar för synpunkter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 håller med mellan_mjölk...gc är det bästa om man ska köpa till barn :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg