Anorectic Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 Soldat är ett Cs-liknande spel fast i 2-d. Skitkul, men när man kör ett eget spel så suger det fett. Så det är ett spel man bara kan köra online. Måste även laddas ner. Här är länken. Soldat Hemsida. Klicka här! Citera
Filiandor Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 det är ganska kul. har även ett par fusk m.m Citera
Sherikan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 Wuhu ^__^ Soldat är skitkul. :D I alla fall ett tag. Det ser kanske inte så kul ut, och när man beskriver det låter det inte så spännande heller. Men testa ^^ Har ett fusk jag med, fast det använder jag inte på andras servrar. Vet själv hur irriterande det är när andra fuskar ;P Men när jag spelar offline mot fewla botar så kan jag leka fusk ibland (: Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Spelade det förr, men jag spelade aldrig online. Citera
Anorectic Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Verkar ganska tråkigt. Du kommenterar inte en sak innan du prövar det. Sådeså. Citera
E4STMAN Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 det är roligt för den som inte har råd med cs. Citera
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Har spelat det nån gång, men det är ganska krångligt... xD Vad är fusken förresten? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.