The_Ghost Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 KÖP WOW (annars kommer jag och hemsöker dig i dina drömmar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Det är värt . Men gillar du inte rpg spel så är det nog inte så bra att köpa det : ) Men annars är det ju det bästa rpg spelet någonsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) JA, köp det. Nog för att det finns ganska många såna här trådar. Redigerat 16 Mars 2006 av Sv3A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 om du vill spara köp guild wars eftersom det inte kostar i månaden och den har en grafik som din sinne att vilja finnas i den värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 KÖP DET INTE. ÄKTA WASTE ON MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni när det kmmr ett nyare spel då kan ni köra upp era wow gubbar i röven xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tycker det . Det är bra grafik bra gubbar , roligt , bra !!! . :) Köp det , det är verkligen värt pengarna säger jag B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 KÖP DET INTE. ÄKTA WASTE ON MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni när det kmmr ett nyare spel då kan ni köra upp era wow gubbar i röven xD Wow är det enda spel som är oändligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skitskalle Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 WoW äger ut alla andra mmorpg så köp de När expansionen kommer så kommer ju alla mmorpg bolag(utom blizzard) gå i konkurs xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Kolla i någon annan tråd med samma innehåll. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg