Dretskit Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vilka spel ser du fram emot ska komma den närmaste tiden? Själv hoppas jag att ett nytt Command & Conquer spel ska komma snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vore kul om Da Vinci Koden skulle komma på spel, eller en uppföljare till GUN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Självklart ser jag fram emot The Legend Of Zelda: Twilight Princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag ser fram emot spelet: Halflife 2 Aftermatch (kommer ut 2 mars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jag ser fram emot guild wars faction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag ser fram emot spelet: Halflife 2 Aftermatch (kommer ut 2 mars) Det ser jag ochså fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Lord of The Rings: Battle for Middle Earth II den andra mars och Elder Scrolls IV: Oblivion den sista april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 24 The Game kanske. Vet inte. Annars hoppas jag bara att det kommer ett grymt våldsamt spel med bra story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 24 The Game kanske. Vet inte. Annars hoppas jag bara att det kommer ett grymt våldsamt spel med bra story. Det hoppas jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 slaget om midgård 2, och ett nydd C&Q spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 om det kommer ett warcraft 4(inte ett som wow) och mafia 2, KotOR 3 om det om det kommer :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Slaget om midgård 2!!!!ska förboka spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.