Skinnpytte Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Typ Pokemon, Nintendo 64, Lego och Bäcken, Bäcken var vi alltid för i och försökte stoppa vattnet :P Sen försökte vi också rengöra vattnet och ta bort allt äckel vatten :P Det var tider det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag höll på mycket med pokemon och la ner alla pengar på det... Samma här+Gogo´s och Poke´mon på Gameboy Color. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 pokemon kort fast ja köpte inte ettt enda kort ja tiggde av min kompisar som hade buntar med såna där kort o gick runt o spela o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kulor e värsta trenden i skolan på sommaren 98% samlas i sandlådan och knökar Dom 2% spelar fotboll Sen höll man på med pkm och Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag har aldrig "lekt" med pokémon kort men jag har spelat pokémon spel :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Hmm, när jag var liten... Jo, spelade på Playstation 1, tävlade med pokémon kort i skolan, kulor mm. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Pokemon (håller på med spelen fortfarande) och jag älskade att försöka paja cyklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) Pokemon och spindelmannen figurer. Jag kommer ihåg den dagen dom ersatte spindelmannen serien med pokemon. Det var en tråkig dag. Men man lärde sig att leva med det. Redigerat 19 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag samlade pokémon kort. Mina första köpte jag själv, sedan så köpte jag ett jätteovanligt glittrigt kort i Frankrike. Alla andra bytte jag mig till. Jag och en kille brukade leka superhjältar på lunchrasterna, han ville alltid vara X-men killen med de långa klorna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 I min skola slutade vi till sist att spela med gogoes, så vi började också leka med dom istället. Sen var det ingen som varken lekte eller spelade, men de flesta fortsatte samla ändå, utan anledning. Nån som kommer ihåg Pog´s? Dom där små pappersskivorna? Ja, de är väl urgamla? Min brorsa, som fyller 20 år i April, har två fullproppade pärmar med dom. Vissa har riktigt häftiga motiv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jo, kulor och Gogos blev det väl en hel del. Grålera blev också populärt tack vare ett varmluftsutsläpp från gympasalen som fick den att torka fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vi körde med pogs kommer ni ihåg de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.