nico Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Vad tycker ni om att fuska i onlinespel, som CS, WoW, PE etc? Är det helt okej eller är det att förstöra för andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Bryr mig inte så mycket om någon fuskar, drar bara till en annan server. De blir troligen bannade senare. Så jag tycker inte att det är okej att fuska i onlinespel, men kan vara kul att göra det själv :). Redigerat 23 Januari 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Det blir ganska tråkigt! Men som tur kan man bli bannad permanent i CS ifall man fuskar,gäller dock inte den\dem som skapade servern.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Helt fel. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Tycker själv att det är ganska fegt av att använda fusk i online. Som Zwalion skrev. Hellre i Single player att man fuskar men aldrig Online. Även gäller MMORPG spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Som sagt, det borde bara fungera att använda fusk när det är mot AI-botar och inga riktiga spelare. Förstöra för andra, nej usch, blä, tvi osv osv. Bort med fusken från onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ja det är okej. (om möjligheten finns så förstår jag varför man inte skulle göra kunna göra det :huh:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 fuskar aldrig och brir mig inte om någon som fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Som sagt, det borde bara fungera att använda fusk när det är mot AI-botar och inga riktiga spelare. Förstöra för andra, nej usch, blä, tvi osv osv. Bort med fusken från onlinespel. Kommer nog aldrig att få bort dom. Finns alltid smarta personer som kommer på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) mm fuska i online spel e noobigt och fel. det ska va om den som gorde servern eller nåt sånt tillåter fusk men om man inte får så e man noob om man fuskar. Såg en på en CS server som hade speedhack och jag tog han med awp lätt. efter det vart han sur och stack. men sen några minuter senare kom han tillbaka med heatlh hack och aimbot hack och då raportera jag han till deras admins så han vart perm bannad. så kan det gå Redigerat 25 Januari 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Ja det är okej. (om möjligheten finns så förstår jag varför man inte skulle göra kunna göra det :huh:) Ja Mellanmjölk,det är en konstig värld vi lever i. Helt fel att fuska i onlinespel.Jag skulle skrikit "Jalla Jalla!" till alla online-fuskare och kastat dem i sopptippen.Eller jag vill det.Likadant med mobbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Tomatketchup:Man kan inte typ jämföra onlinespel med mobbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.