Hoppa till innehåll

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Tomatketchup, du var ju lika omogen som jag var... =P

 

Ja,du vet,man blir ju mognare med åren t.ex:

Först en omogen tomat,sen en tomat,sen tomatketchup och sen rutten tomatketchup och sen döden.

 

Och ja,det s.k spamet låter ju ändå rätt mystiskt,rent sagt,tja,du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det finns ju alltid en anledning till att man blir medlem på ett forum, och jag själv skulle fuska på ett spel och tryckte fel och kom till forumet.

Där inne såg jag en tråd som handlade om Rammstein , och blev lite frustrerad när alla "hyllade" dem. Så jag registrerade mej för att ta del i disskusionen.

Och det är jag väldigt glad för att jag gjorde, detta forum har nämligen dödat många tråkiga timmar.  :rolleyes:

 

Hur är det med er ?

 

 

Det var nästan samma för mej, först visste jag inte om forumet förren jag tryckte fel, men jag såg en tråd om pokemon istället för Rammstein så jag ville också fråga saker och det. fast jag har tappat intesset lite granna för det nu men det finns ju andra saker här ju :) t ex musik och media forumen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är medlem på en annan Fusksida som heter www.reklam och det är många som pratar om den här sidan där. Många som säger att sidan är dålig men håller inte med dem, om man ska bortse från designen. Hade tänkt bli medlem här för länge sen, men blev medlem i dag i stället för nyfikenhetens skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Hade använt sidan i flera månader innan man såg något man absolut var tvungen att säga sitt om, så man funderade i flera dagar på att om man skulle bli medlem. Det kändes farligt, som om jorden skulle skakas om ordentligt om man blev det.

 

Men till slut blev man det och undersökte sidan väldigt noga.

 

Och sedan betedde man sig normalt som en medlem ska vara.

 

Ända tills för en månad sen, då blev man levande död här. Dock idag gjorde man inlägg för första gången på över en vecka, till och med flera veckor eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag var liteb och dum.... näää skoja... men då för tiden tycke man att sånna sidor var COOOOOOOOLA hehe...

 

jag tror jag skulle få hjälp hur man fuska på cs 1.5! hadde lust att spöa mina vänner... nu för tiden har man ju också det.... hehe

 

EDIT: JAG KAN SPELA CS UTAN FUSK!!! men den gång vill jag SPÖA upp de rejält!

Redigerat av Walker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...