Hoppa till innehåll

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar


Putside

Rekommendera inlägg

tro mej men jag e helt ny här, jag kommer inte från någon gammal skola och inte heller heter jag draghon eller escaflower.. men jag gick med här för att chatta och diskutera, ni tycks behöva lära er ett å annat också :meddum:

Redigerat av Hewitt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fuskarna.nu:

 

Google is your friend :)

 

Fuska.se:

 

Ja tittade runt i gameboj forumet (som var överfullt med pokemon inlägg).

Och så såg jag en diskussion om pokémon. Jag märkte att många av de som deltog hade fel (jag var pokémon nörd på den tiden, jag kunde nästan allt om det).

Och jag ville rätta de så jag blev medlem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja tänkte gå in på fuska. nu och kolla lite fusk eller va de nu var,så skrev ja fuska.se istället (vilket ja är glad över) ja kollade runt lite och tyckte de värka intressant och sen regga ja mig :P

Redigerat av _Reaper_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

jag brukade leta efter fusk här och en gång så tänkte jag att trycka på länken där det står:

"Förstår du inte fusket? Eller letar du efter spelfusk? Eller du kanske har fastnat på någon bana? Fråga i forumet så får du svar på din fråga, du kommer dit genom att klicka här."

 

sen såg jag massa forum och jag hade nyss fått ps2 och tekken 4 så jag gick in i ps2 "länken" (lol) och där hittade jag många tekken trådar.

 

jag ville också skriva så jag blev medlem....

 

sen tröttnade jag på ps2 och upptäckte att det fanns pc och många andra forum så jag började skriva och gilla det här forumet!!!!!!! :gitarr: :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var medlem förlänge sen medlem på fuskarna.nu då var det ett phpbb forum. Sen blev det fuska.se med orange skin kommer jag ihåg. Så sluta jag eftersom det var fult. Så undrar jag varför min konto försvunnit efter så lång tid. Så märker jag att det har blivit ett IPB forum. Haha! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

År 2004 kollade jag i forumet. Jag hadde även besökt reklam. Jag var lite nyfiken på reklam för att hadde varit medlem här förut. Men jag hoppade av fuska.se efter 5 dar och testade att vara i reklam.

 

 

I slutet av 2005 komm jag till det hära forumet. Jag visste ingeting. Jag kollade "Min Kontrollpanel." Ändrade lite saker och skrev en pressentation och sen började jag skriva inlägg.

 

MvH/Darwin2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm...

Tror att jag hittade mitt första inlägg här på fuska.

Men det konstiga är att jag reggade mig en bra bit före jag skrev inlägget.

Undrar verkligen varför...

http://forum.fuska.se/Zelda_Wind_Waker-t38072.html

 

mm... det kan finnas flera förklaringar... troligast är att något forum inklusive trådar har tagits bort eller att forumet startas om, eller iaf inläggsdatabasen. så är ju din account minst sagt underlig... #11 och ett antal 1000 i rank var det väl för några veckor sedan... och något i affären du inte kunde ha fler av eller hur det nu var...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...