DarkBlack_Angel Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 min orsak var att jag hade massvis med problem,sen har jag startat att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, Nico, jag har råkat ut för de mest konstiga saker här... Antagligen så reggade jag mig för att jag trodde att man var tvungen att göra det för at tkolla på Fuska... Vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, Nico, jag har råkat ut för de mest konstiga saker här... Antagligen så reggade jag mig för att jag trodde att man var tvungen att göra det för at tkolla på Fuska... Vad vet jag? Lol du kan vara lite knasig ibland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vet inte, jag bara hittade hittade hit och blev medlem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag har skrivit utt massor av fuska papper.och sen ville jag lägga in ett fusk då stog det att jag inte var in logad sen viste jag inte hur jag blev in logad då råkade jag gå in på forumet.då såg jag jätte många olika frågor óch sånt då vart jag ännu mer sugen på att bli medlem sen hittade jag det.jag kände mig dum i huvudet för det var ju inte så svårt att bli in logad. :cool: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatmaster7 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 vet inte ble de ba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Jag hade varit på sidan en gång det var 2004 och sen på google 2006 så kom jag till den norska fuska sidan och tittade då kom jag ihåg www.fuska.se så gick jag in hit och så registrerade jag mig. :) :cool: Redigerat 29 Januari 2006 av Super-pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag visste om sidan innan jag blev medlem och sen skulle jag hitta ett fusk och då såg jag att man kunde bli medlem på sidan och då blev jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Tror att jag letade efter Roller Coaster fusk. Sen blev jag medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Hittade mitt första inlägg OCH tråd. Mitt första inlägg/ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 För att det är en bra sida med mycket bra fusk. Och den har lungt det bästa forumet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Tomatketchup, du var ju lika omogen som jag var... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.