Hoppa till innehåll

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar

Putside

Rekommendera inlägg

Jag minns att jag var inne på fuskarna.nu 2002 och letade fusk till ett spel. Minns inte om jag vart medlem.

Sen registrerade jag mig på nytt 29 juli 2004, med användarnamnet '''jocke''' och bytte namn till bland annat Dr.cheat, X-treme och användaren heter nu Toxic! fick inloggningsproblem med den och fick göra en ny användare. Och så nu är jag här med namnet Dr.cheat .

Redigerat av Dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag var ute och sökte efter fusk till cs och min kompis sa att det fanns 3 hemsidor

www.fuska.se www.fusk.nu www.fusk.se reklam så jag blev medlem på alla men han själv var inte medlem

Redigerat av .:habbo.:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en bra fråga, varför jag gick med på fuska. Faktiskt har jag ingen aning om vad jag gör här i huvudtaget. När jag gick med för ca två årsen (tror jag det var) så hamnade jag här av en slump tack vare google. Sedan gick jag med för att jag behövde hjälp med ngt spel och sedan så var jag här en hel del och tyckte det var kul med forumet eftersom det var det första forumet jag någonsin varit på. Men sen så upptäcke jag andra amerikanska och engelska forum som intresserade mig mer så då var jag inte inne på fuska på hur länge som helst och nu är jag här när jag är väldigt uttråkad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

jaAa...

Det var väl så att jag var på www.fuska.se och sen råkade jag klicka på -senaste ämne i forumet- och sen blev jag medlem´?!

nu är jag medlem på bland annat:

reklam.se och www.thereklam.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...