Lander Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Jag minns att jag var inne på fuskarna.nu 2002 och letade fusk till ett spel. Minns inte om jag vart medlem. Sen registrerade jag mig på nytt 29 juli 2004, med användarnamnet '''jocke''' och bytte namn till bland annat Dr.cheat, X-treme och användaren heter nu Toxic! fick inloggningsproblem med den och fick göra en ny användare. Och så nu är jag här med namnet Dr.cheat . Redigerat 8 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Det var några som berättade om reklam jag testade med fuska.se sen såg jag massa fusk och sen tittade jag på forumet och då var allt tråkigt borta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag blev medlem för att jag ville diskutera spel m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Var inte på fuska & hämtade fusk.... sen såg jag att det fans ett forum ;) & då vart jag medlem för att testa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) jag var ute och sökte efter fusk till cs och min kompis sa att det fanns 3 hemsidor www.fuska.se www.fusk.nu www.fusk.se reklam så jag blev medlem på alla men han själv var inte medlem Redigerat 12 Februari 2006 av .:habbo.: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag störde mig på att jag inte kunde svar på pokemon inläggen, och att hjälpa till. Så jag blev medlem. :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det var en bra fråga, varför jag gick med på fuska. Faktiskt har jag ingen aning om vad jag gör här i huvudtaget. När jag gick med för ca två årsen (tror jag det var) så hamnade jag här av en slump tack vare google. Sedan gick jag med för att jag behövde hjälp med ngt spel och sedan så var jag här en hel del och tyckte det var kul med forumet eftersom det var det första forumet jag någonsin varit på. Men sen så upptäcke jag andra amerikanska och engelska forum som intresserade mig mer så då var jag inte inne på fuska på hur länge som helst och nu är jag här när jag är väldigt uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag behövde några 12åringar att klaga på. ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jaAa... Det var väl så att jag var på www.fuska.se och sen råkade jag klicka på -senaste ämne i forumet- och sen blev jag medlem´?! nu är jag medlem på bland annat: reklam.se och www.thereklam.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag ville veta vart alla spraytags var på GTA:SA XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.