Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Kan någon tipsa mig på något bra strategispel för jag ska köpa ett och det ska inte vara Command & Conquer för jag har redan spelat dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Warcraft 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 BFME (Battle For Middle-Earth a.k.a. Slaget Om Midgård). Skaparna av Command & Conquer har gjort detta spel. Riktigt skönt system har dem och jag tror du bör ta dig en titt på det. Fast det är ganska tråkigt ut i längden efter att man spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 BFME (Battle For Middle-Earth a.k.a. Slaget Om Midgård). Skaparna av Command & Conquer har gjort detta spel. Riktigt skönt system har dem och jag tror du bör ta dig en titt på det. Fast det är ganska tråkigt ut i längden efter att man spelar det. Kanske ska kolla in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Civilization 1, 2, 3, 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Rise Of Nations. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Rise Of Nations. Jag har spelat det hos en kompis och jag tyckte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Rise Of Nation är mycket mysigt. Men för lite möljligheter att göra i spelet. Visst... kriga, atombomb och Pansar vagnar. ^^' Skoj. Men du bör kanske vänta ett tag. Snart kommer ju även BFME II och kanske något nytt Strategi spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Bättre att vänta till Slaget om midgård 2 än ettan, men Empire at war kommer ju snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 age of empire, både 2 och 3. dem äger, age of mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Starcraft Broodwar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Warcraft 2 & 3, StarCraft, Age of Empires 1-3, Age of Mythology, Empire Earth 2, Rome: Total War, Civilization 1-4, Lord of The Rings: Battle for Middle Earth, Dragonshard, Settlers 1-5 (inte 2), Warlords 1-4, Star Wars: Galactic Battlegrounds. Typ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.