Desu Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) finns det verkligen jag menar kan man bli förvandlad till ett katt monster eller? och kan man använda magi tänk efter noga tips: tänk på alla oförklarade mystiska saker du har sett eller mystiska ting som du har sett rört sig Redigerat 25 Januari 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Nej, men jag tror att viljestyrka är det ända man behöver för att göra något, jag gillar fantasi och vill yterst mycket att det ska finnas, men som sagt tror jag inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Nej, men jag tror att viljestyrka är det ända man behöver för att göra något, jag gillar fantasi och vill yterst mycket att det ska finnas, men som sagt tror jag inte på det. då e vi 2 ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag ser två olika sidor av magi. Magi såsom vi barn fantiserar oss mycket av. Fantasy, magiska pumbor och osv. Även så finns det en magi bortom detta. Det är lite likt människans egna magi vilket även andra djur tillhåller. Känslor. Kärlek, hopp, hat, fruktan, avundsjuka. Att vi ibland har magin att hålla hoppa uppe och känna kärlek eller känna hat & fruktan för en annan människa/varelse. Så ser jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Nja...folk har ju tagit foton av ett locnese odjur och det e sagt at 2 poliser sog en GHOST patrul i america Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 he he men jag tror på allt fantasy och jag vill förverkliga det(alltsåp finna det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Det finns många oförklarade ting här i världen.Aliens är inte magi,nepp.Det är svårt att komma på om det finns magi eller inte.Jag kan faktiskt inte bestämma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 jag ska hitta en kattgud jag måste bara göra det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nej det finns inte sånna där trams saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 finns det verkligen jag menar kan man bli förvandlad till ett katt monster eller? och kan man använda magi tänk efter noga tips: tänk på alla oförklarade mystiska saker du har sett eller mystiska ting som du har sett rört sig Aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 JAG SKA!!! HITTA den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ok?Vad har en kattgud med magi och monster att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.