Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag ser två olika sidor av magi. Magi såsom vi barn fantiserar oss mycket av. Fantasy, magiska pumbor och osv. Även så finns det en magi bortom detta. Det är lite likt människans egna magi vilket även andra djur tillhåller. Känslor. Kärlek, hopp, hat, fruktan, avundsjuka. Att vi ibland har magin att hålla hoppa uppe och känna kärlek eller känna hat & fruktan för en annan människa/varelse. Så ser jag det. Mycket intiligent svar. Håller med till 100%.Kärlek,vänskap hop och tro. Är inte det en sorts magi det med? En mycket starkare magi än både Joe Labero och drakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Man vet aldrig vad Magi och Monster betyder. Finns inget bevis, finns bara Teorier och hypoteser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ne. Monster och sånt finns inte. Magi kan finnas men inte monster. Jag tycker tvärtom,Loch-Ness odjuret?Jag tror att den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 jag har faktist sett en konstig sak en gång när jag och några kompisar gick förbi ett gammalt hus såg vi en rock som flög ivåg vi blev livrädda kommer aldrig gå där mer^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag hoppas att det finns... Eftersom att det finns så mycket som ingen vet så är typ kansen av att det finns 3/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Jag tror inte på spöken,monster o.s.v. men vlir ändå lite rädd när jag tänker på sådana saker som kusliga spökhistorier. Redigerat 8 Februari 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Det beror på hur läskiga dom är. Om den till exempel går så här: I en mörk mörk skog låg ett mörkt mörkt hus. Och i det huset fans det en mörk mörk gaderob. Och i den gaderoben satt.....ETT SPÖKE!!! Så är det ju inte skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Nja, tro på monster spöken och sånt övernaturligt har jag aldrig trott på men en del kompisar som jag kan lita på kanske säger att dom sett nåt, en grabb sa att han vaknade av att en skrikande tjej flög rakt igenom väggen utanför sovrummet, vet inte vad jag ska tro. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag tror helt på monster och magi. Jag önskar på sett och vis att jag ska möta ett monster typ en vampyr eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.