Gäst Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Totalt förbjudet att kasta snöboll i min skola. Men jag kastar ändå. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Är det förbjudet att kasta snöboll på rasterna på er skola? Det är det på min, men ja kastar ibland ändå. blivit tillsagd av en lärare några gånger [EDIT] kastar bara ibland ;) Vi får ha snöbollskrig på fotbollsplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Nej men lärarna bryr sej knappt. Och "gangstrarna" kastar inomhus hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) det är inte förbiudet för mig :) men snart :( Redigerat 3 Februari 2006 av orre_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ja,det är förbjudet...tråkigt nog. Alla som är med i snöbolls krig gör det självmant,så därför borde skolan inte stå för skulden ifall just den elev råkar ut för något. Så därför borde man få ha snöbolls krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Ja snöbollskastning är förbjudet på min skola om inte en lärare är med då får man till och med ha snöbollskrig. Min fröken har skällt ut flera elever som har kastat snöbollar på varandra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 2 saker. 1. Q_E lätt bästa orsaken till att dom förbjuder snöbollskrig! :P 2. det är förbjudet att KASTA snöboll på min skola, så om man blir lite sur så är bara att mula dem, för det kan ju inte vara förbjudet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 2 saker. 1. Q_E lätt bästa orsaken till att dom förbjuder snöbollskrig! :P 2. det är förbjudet att KASTA snöboll på min skola, så om man blir lite sur så är bara att mula dem, för det kan ju inte vara förbjudet :P DET skulle va nåt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vi får kasta i skogen, på fotbollsplan, bakom gympasalen. Men jag kastar överallt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 INGEN bryr sig. Man gör vad man vill, hur man vill, när man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja,man kan kasta vart man vill i min skola men risken att det kommer bli en riktig jul i Palma e 10 %. Men det kan vara mycket ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Är det förbjudet att kasta snöboll på rasterna på er skola? Det är det på min, men ja kastar ibland ändå. blivit tillsagd av en lärare några gånger [EDIT] kastar bara ibland ;) Jag vet inte om det är förbjudet på min skola. Jag och mina kompisar brukar kasta på varandra ibland och ingen lärare har sagt till oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.