Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Varje gång jag startar datorn är alla ikoner för stora. Därför måste jag när jag har startat datorn, stänga av den och sen sätta på den igen. Då är alla ikoner som vanligt. Detta är rätt störigt och undrar om nån vet hur man gör. <_< Redigerat 28 Januari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne_gbg_boy Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag hade samma problem så jag installerade om drivrutinerna till mitt grafikkort och då funka de testa de o se om de går :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vilket konstigt problem. Jag har aldrig hört talas om något sådant någonsin :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 mm ja tycker också att det är konstigt för det har aldrig varit så för mig innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det går säkert att ordna genom någon liten inställning eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jo men var ska man ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Egenskaper för bildskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Höger klicka på skriv bordet. Sedan ta egenskaper. Och inställningar. Där kan du ändra inställningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Eller: Egenskaper för bildskärm > Utseende > Avanserat Om du har Windows XP, har du nån annan version så vet jag inte, men det borde vara något liknande. Och välj Ikon i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ja har windows xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Bra, gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.