Gäst Elite Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vad jag vet, så är det många på forumet som spelar Counter-Strike. Så varför inte skapa en egen CS-Server åt Fuska.se? Man kan ju ha ett lösenord så att bara vi på Fuska.se kan komma in på servern? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ja, och några turneringar då och då. :) Ska piska rumpan utav Salzaladas rykte som jag hört talas om, sen ska jag gojjsa lite med Ragnarök oxå. Smälla till en moderator på käften. I'm on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) eller så kan man lägga in en knapp i "mina inställningar" som heter "Öppna mitt IP för CS-servern", och när man klickar på den, så skriver den en rad i en fil på servern som lyder något i stil med "användarnamn;;ip". Sedan låter man något sourcemod eller adminmod läsa av den filen och neka/acceptera serverbesökare beroende på den filen. Och sedan kan den varje sekund kolla så man har <användarnamn> som nick och om inte då köra name <användarnamn> på clientsidan så man tvingas ha det namn man har här på fuska.se så alla känner igen varandra. Och när man klickat en gång på knappen, så kan ju knappen ändra sig till "Stäng mitt IP för CS-servern" och om man klickar på den så raderar den inlägget med ens användarnamn i CS-filen. Och om den upptäcker att man bytt IP när man loggar in här på fuska.se, så kan den helt enkelt radera alla inlägg i filen som börjar på ens användarnamn. Detta förhindrar att fleranvändarlösenord (lösenord som används av flera) sprids till undergroundkretsar och sånt. Redigerat 29 Januari 2006 av sebastiannielsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Måste bara träna lite, är ringrostig som faen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vore nog roligt. Måste bara hitta någon som håller servern ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Måste bara träna lite, är ringrostig som faen :( Ska jag hjälpa dig o komma igång elle?;DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Måste bara träna lite, är ringrostig som faen :( Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 De låter som en bra Idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Mja, 29-4 i kills, relativt lika :)Hehe, MeM ;* Själv tycker jag idén är bra, men är ganska osäker på vad admin tycker. Tror inte själv han spelar CS och är inte så himmla intreserad. Dock visar majoriteten för, men tveksamt om det kommer i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jätte bra ide. Kommer nog att äga alla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Jag har aldrig spelat med awp! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Mjo, låter ju som en ganska bra idé! Ska ta och piska dig och ragnarök igen då... ;O Men Admin har ju, som sagt, inte nåt större inbtresse för det... I så fall måste man ju leta upp en hemsida som hostar servers ganska billigt. Gratis finns ju inte. visserligen kan en medlem ha det, men det går ju inte alls bra ifall man använder den datorn också... Vi får väl se vad Admin säger... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.