Quicksilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vad gillar ni för sort choklad ? Marabuo gillar jag . Den är godast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Marabou är alltid god :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hmmm... Marabou, Snickers, Twix. Ja. Allt godis vilket innehåller god choklad är väl något jag uppskattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 mmm After eight....... *dreglar på tangentbordet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag älskar choklad. Det är dock lite synd att det ryktas om att chokladen skapar finnar. Det kanske inte är helt korrekt, men jag försöker hålla mig borta från choklad... Även om det inte går så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Marabou Digestive,Twix och After Eight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Marabou, Geisha och After Eight... Geisha kanske inte är så känt, men så fruktanvärt god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Lion. Inget går upp mot denna gudomliga skapelse. Fantastiskt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Håller helt med dig, mellanmjölk. Lion är helt magnifik. Fast Twix är också bra god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fazer, Marabou, Geisha, Twix gillar typ alla choklad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Snickers är gott ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Marabou,Tupla,Twix och Snickers.http://smilies.vidahost.com/otn/tongue/rryumy.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.