Joko Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) skriv de längsta ord ni vet här de längsta ja vet är: flaggstångsknåppsputtsmedelstillvärkare Redigerat 29 Januari 2006 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Jag kan ett längre: hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer=Hicka Redigerat 29 Januari 2006 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 flaggstångsknoppsputspoleringsmedelsflaskskorksettiketpåklistrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 I nyaste Guiness rekord bok skrev dom det längsta svenska ordet. Minns dock inte vilket det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterialunderhållsuppföljningssystemdiskuss onsinläggsförberedelsearbeten. Sveriges längsta ord och välrdens längsta ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Alla språk? Llanfairpwllgwyngyllgogerych- wyrndrobwllllantysiliogogogoch. Med svenskans ihopsättningsbildningar istället för det som vi kallar Särskrivningar, kan du i stort sett bilda vilket ord som helst. Där det sista ordet är mest beskrivande. Dr.Cheat, var hittar du Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterialunderhållsuppföljningssystemdiskuss onsinläggsförberedelsearbeten. som ett officiellt, svenskt ord? Jag gör det inte. Redigerat 9 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterialunderhållsuppföljningssystemdiskuss onsinläggsförberedelsearbeten. Sveriges längsta ord och välrdens längsta ord. Det är ej världens längsta ord. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Det är bara andra ord ihopsatta för att försöka skriva ett slarvigt ord. ;) Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu (kulle på Nya Zeeland) Om ni nu inte tror mig så kan ni gärna titta in på denna sida som faktiskt även är källen för det som jag lagt upp här ovan. http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...L%e4ngsta_ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja, ifall du skriver tex. detvarengångenkille... så är inte det ett ord utan flera stycken ihopsatta, men multiplikationtabellen är ett enda ord och ändå ganska långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Det längsta ordet jag hört var den Rowyn skrev,har vetat det i typ 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har hittat världens längsta ord och det är på 1787 bokstäver. För att se ordet och få mer information om det klicka här http://users.reklamk.fi/~jpakkane/sana.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mitt längsta var krisstallionsskål :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.