ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Försvarsambasadsväktare är nog det längsta ordet jag vet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 min är: Karmellburksetikettspåklistrarmaskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det finns ett ord i wales för en gruva eller något sånt som var 52 bokstäver långt, riktigt ord alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag tror det e multiplikationstabellen :P Om ni inte visste så e 2 x 5 = 10 lol skoja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Bilplåtsmålafärgspenselsputsmedelsförpackningstryckpressputspoleringsmedelsförvaringsställesluftsren öringsmedelsförpackningskorksetikettspåklistrarmedelspaketsinnehållsförteckningsbläckfärgstillverkar fabrikspostadress Hur kommer det sig att förpackning upprepas i ett enda ord? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) FlaggstångsknoppspolerareAB. Haha :P Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 FlaggstångsknoppspolerareAB. Haha :P Eller flaggstångsknoppspoleraremaskinventilationsfilter. Man kan komma på vad som helst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) tvättlina... (kom inte på nått långt) Redigerat 29 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 hypernevrukustiskadiafragmavibrationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 hypernevrukustiskadiafragmavibrationer Har för mig att det delas in i två ord. Hypernervokustiska diafragmakontravibrationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 socialdemokratisklångtidssjukskriven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Jag tror någon skrev den här länken, är dock inte säker. Om nu sidan stämmer bör det här vara det längsta ordet, men om det är sant vet jag inte. http://users.reklamk.fi/~jpakkane/sana.html Redigerat 30 Augusti 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.