nico Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 ladda ner en 30 dagars trial från download.com eller ladda ner The GIMP som är gratis och använd denna tutorial istället; http://forum.fuska.se/Sou_Goer_Du_En_Enkel...tar-t57576.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Men snälla ni hjälp mig! När jag ska kopiera de bokstäverna som jag laddade ner till kontrollpanelen ---> Teckensnitt,då står det att filen är skadad eller felaktig..varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 vet inte... prova ladda ner det igen eller ladda ner ett annat typsnitt och prova. vissa typsnitt klarar inte windows att läsa nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Aha..eftersom jag testade med två typsnitt....båda fungerade inte...men ska test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 bra tut, speciellt den för gimp eftersom jag använder det istället, har inte råd med ps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ladda ner en gratis trial på 30 dager här av Adobe photoshop 8 (CS) HÄHÄRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Aha..eftersom jag testade med två typsnitt....båda fungerade inte...men ska test. Högerklicka och ta extract here ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Mezox:Tack :) Ämnet:Vad är skillnaden mellan photoshop och The Gimp,och vilken är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) photoshop är enklar och det finns fler som kan förklara det och man kan göra häftigare saker. gimp är gratis men svårare och vad jag vet är det inte så många på forumet som använder det Redigerat 9 Februari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag har använt Gimp, men slutat. Men du nico, jag fattade inte hur man ska infoga bilden i bakrunden efter man har extractat, man kan ju inte ha två photoshop uppe samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 nix, men du kan ha två fönster öppna samtidigt innuti photoshop. prova. gör ett nytt dokument och så tar du öppna så ska du se att båda finns där. men om bilden du har öppen är maximerad måste du återställa den för att kunna se alla dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Nico Tackar så hemskt mycket för guiden, kunde lite ps men du gav mig mer tips :D Man Tackar och Bugar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.