Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Typ lol... Du ska ha både anti-virus OCH brandvägg. Helst en router med inbyggd brandvägg också. Gratis brandväggar är nog inte så bra. Jag rekommenderar dig att "köpa" Norton Internet Security 2006. Det är alltihop!

Skrivet (redigerat)

lol brandväg......:D

jag har Panda platium, varje gång man ska in på msn, webbläsaren o spel so kommer det upp en grej man måste trycka tillåt på , ganska irriterande...

på vissa spel kommer den inte upp o då måste man stänga av panda för att spela över nätet :P (puh)....

Redigerat av TAcklaren
Skrivet

jag har Panda platium, varje gång man ska in på msn, webbläsaren o spel so kommer det upp en grej man måste trycka tillåt på , ganska irriterande...

på vissa spel kommer den inte upp o då måste man stänga av panda för att spela över nätet :P (puh)....

Han frågade om GRATIS brandväggar, och antar att Panda Platinum inte är gratis.

Förövrigt vet jag inga brandväggar som är gratis.

Skrivet

skulle bara förklara hur värdelöst panda är... :)

Skrivet

Jag ogillar alla mjukvarubrnadväggar som finns. Hårdvara ska det vara. Själv har jag en router, med inbyggd brandvägg (är det väl i alla?), och jag har inte fått ett enda virus. Undviker man att ladda hem program man inte vet vad de är så räcker en router bra som skydd mot i princip allt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...