Paraliiito Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tjenna kan någon rekomendera en bra brandväg det ska vara gratis !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Brandvägg ska man absolut inte ha, skaffa ett anti-virus program istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Typ lol... Du ska ha både anti-virus OCH brandvägg. Helst en router med inbyggd brandvägg också. Gratis brandväggar är nog inte så bra. Jag rekommenderar dig att "köpa" Norton Internet Security 2006. Det är alltihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 f secure e bra.. fast det kostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) lol brandväg......:D jag har Panda platium, varje gång man ska in på msn, webbläsaren o spel so kommer det upp en grej man måste trycka tillåt på , ganska irriterande... på vissa spel kommer den inte upp o då måste man stänga av panda för att spela över nätet :P (puh).... Redigerat 1 Februari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 lol brandväg......:D jag har Panda platium, varje gång man ska in på msn, webbläsaren o spel so kommer det upp en grej man måste trycka tillåt på , ganska irriterande... på vissa spel kommer den inte upp o då måste man stänga av panda för att spela över nätet :P (puh).... Han frågade om GRATIS brandväggar, och antar att Panda Platinum inte är gratis. Förövrigt vet jag inga brandväggar som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 lol brandväg......:D jag har Panda platium, varje gång man ska in på msn, webbläsaren o spel so kommer det upp en grej man måste trycka tillåt på , ganska irriterande... på vissa spel kommer den inte upp o då måste man stänga av panda för att spela över nätet :P (puh).... skulle bara förklara hur värdelöst panda är... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 F-Secure är skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 F-Secure är skit bra. Har du de eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jag har norton jag vet inte om jag har brandvägg eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag ogillar alla mjukvarubrnadväggar som finns. Hårdvara ska det vara. Själv har jag en router, med inbyggd brandvägg (är det väl i alla?), och jag har inte fått ett enda virus. Undviker man att ladda hem program man inte vet vad de är så räcker en router bra som skydd mot i princip allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag har Windows brandvägg och den är väl ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.