SlimShady Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det längsta jag har rest är nog bara Rhodos. Men det var gött, det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det längsta är nog Thailand. Och vi ska åka dit om 3 veckor igen :) Sedan har jag också varit i Finland, Norge, Danmark, Sverige och England :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det längsta jag rest är till Cypern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Vad e det längsta ni varit utomlands? Nästa jul så ska jag till perth i australien i 5-6 veckor, och kanske flyga runt lite till melbourne och sydney. Och hur många gånger har ni rest? Jag har varit 2 ggr i Finland, 2 ggr på Mallorca, 2 ggr på kreta, 1 gång i Danmark och fyra ggr på Gran Canaria. Jag vet inte vad som är längst bort men jag har varit på Rhodos 3ggr (ska dit igen till sommar) Mallorca 2ggr, Sardinien 1ggr, Menorca 1ggr och Danmark 2ggr. Redigerat 3 Februari 2006 av One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har varit i Australien två gånger. Det var väldigt varmt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har bara varit utomlands några gånger och då var jag i Dammark på backen och tivoli i Köpenhamn. Så mitt svar är Dammark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det längsta jag har varit var i Egypten. Jag har varit i Spanien, Frankrike(lite) Tyskland,Danmark och ett ställe till men jag har glömt av vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 När jag var i Tyskland så hade jag väldigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Har vart i Nya Zeeland i ett halvår :P Slå det ni :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Har vart i Nya Zeeland i ett halvår :P Slå det ni :P Det kan man knappt slå, i så fall måste man veta exakt var du var i Nya Zeeland. När jag tittade på Destination Okänd så fick en familj resa till Nya Zeeland. Berättaren sa då att landet låg på anda sidan jordklotet och att man knappt kunde komma längre i från Sverige. Grattis du vann :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 egypten sen var det en till men kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Cypern 3 ggr Frankrike 3 ggr Grekland 2 ggr Portugal 1 gång Ska åka till frankrike snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.