Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 Jag har frågat det här förr men fick inte så många svar då. Om Peter Jackson slog sig samman med Hideo Kojima och fick fetaste filmbudgeten, skulle inte då Metal Gear trilogin ( hittills trilogi ) bli århundradets film ( åtminstone åritondets ) ? Jag menar eftersom både Halo och Doom blev till film så borde väl mgs bli det oxå. Eller? Citera
Selerz Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 Vet inte orkar inte bry mig.... Citera
Scones Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 Seler, skit isåfall i att skriva. Tillbaks till frågan då, jo Metal Gear skulle nog kunna göra sig bra på filmduken.. Lite Rambo/James Bond sådär. Skulle nog kunna bli en bra actionfilm. Citera
Dretskit Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Skrivet 2 Februari 2006 Jag tror att det skulle kunna bli en bra film om de två gick ihop. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.