Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det brukar jag och min flickvän göra iallafall. Jag har inte råd med en dyr middag, isåfall får hon bjuda :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det brukar jag och min flickvän göra iallafall. Jag har inte råd med en dyr middag, isåfall får hon bjuda :visslar: Haha, låter tjejen bjuda... Gentlemän det är vi allihopa, allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Om du har levande ljus kan ni äta precis vad som helst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag bjuder henne på Mcdonald's :zzz: Mcdonald's?? ska du dumpa hon eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag bjuder henne på Mcdonald's :zzz: Hon gillar att äta på Mcdonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag bjuder henne på Mcdonald's :zzz: ska du det då??? lol... snälla ät TILLOCHMED mask på burk... men INTE mcdonalds på DEJT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Jag tror jag föredrar McDonalds mat istället för mask, Walker. ;) Varför skulle inte det vara romantiskt? Visst. En snabbmats kedja. Men man kan väl alltid ta sig en lätt hamburgare och sedan äta lite glass. Kvalitet före kvantitet. Redigerat 4 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jajaja.... mask var la inte bra sagt.... men gör något hemma!!! jag brukar laga bröd pizza är min filckvän kommer hem till mig... (men vi har gjort slut :S) hom ÄLSKADE DEN MATEN!!! fråga vad hon gillar och gör det i en hammalagad version! billigt och GOTT! inte dålig idé va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Jag har gjort hemmalagad köttfärssås och spaghetti och bjudit henne på tre gånger. Redigerat 5 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 spaghetti...? som ringlar utanför munnen och kladdar ner hakan. ha det så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Levande ljus, lugn musik, lite finare kött/kyckling, en flaska vin, sittandes vid matbordet lääänge. Sedan lite mys i soffan till någon romantisk rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 spaghetti...? som ringlar utanför munnen och kladdar ner hakan. ha det så bra Min flickvän kan äta normalt vilket inte du verkar kunna göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.