27Caramele Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 vad tycker ni är roligast med simpson.jag tycker allt är kul.det finns inte så mycket att säga men ja. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 att det är så amerikanskt det bara blir , ärligt talat är det ju så även om inte så många har märkt det.Men roligt är det ju iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jo... när de skriker " U.S.A, U.S.A, U.S.A, U.S.A, U.S.A, !!!! " så kan det vara lite små knepigt att upptäcka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ironin och den alltför eleganta humor de har in. Oslagbar. Lika skönt med Family Guy. Man kan alltså inte jämföra de två serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag avgudar den amerikanska serien The Simpsons och har sätt jättemånga avsnitt av The Simpsons. Ironin och den underbara humorn är oslagbar i den här teveserien. Min favoritkaraktär är Bart "Ay Caramba". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 south park är ochså som simpsons typ fast känns som man har lite mer sex droger o sånt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Visserligen är allt kul,men det roligaste är nog med "The Shining". -No bear and no tv makes Homer something something.... -......crazy? - No mind if I do!!! Sen skriker Homer ut helt galna ljud,och ansikts uttrycken är så jäkla balla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag gillar The Simpsons mest för den roliga humorn och alla de roliga karaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Simpsons är riktigt bra! Den är felfri så jag tycker att allt är bra i den. Min favorit är Ralph Wiggum "My cats breath smells like catfood" :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag gillar Homer när han gör saker som är typiskt honom. Som när Lisa spelar i barn-orkester och städerna med barnens musik-Klasser spelar mott varan. Lisa och hennes musik-klass är sist men spelar bäst precis när domaren säger och vinnaren är SpringFields.... oh´ vänta vi har en till musik-klass: Ogdenville! Ogdenville spelar den sista sången och när dom slutar drar dom fram Lys-Stavar ( dom var mott reglerna) . När domaren ska utse domaren säger han att vinnaren var solklar. Då vänder Homer sig mott Lisa och ler jätte stort och håller tumen up. Då säger Domaren: Vinnaren är Ogdenville för sitt lysande intryk med Lys-Stavarna! Lisa blir helt stum och gappar, då vänder Homer sig mot henne igen och ger tumen up. Han e dum he..he.. Självklart är det inte bara Homer som är rolig det finns masa andra saker i Simsons som är roligt. Ett avsnit sitter Bart och Homer och kollar på porr på Internet då säger Homer: Bart, gå och hämta en hink. Bart: Varför? Homer: Jag måste på toa. Bart: Nä, den går jag inte på jag har sätt dig gå härifrån till toan förut. I ett gamalt avsnit som jag sett när dom inte hadde gåt in i sinna röster och var rätt så dåligt ritade så körde Homer ett boksningspel med Bart och fårlorade hella tiden. Sen hadde han en mardröm att dom var i spelet och Bart slog ner honom sen hadde Homer bara ett liv kvar då kommer bart med ett slag och då skriker Homer: BART NEEEEJJJJ!! Sen vaknar han helt svetig. Det finns många fel avsnit jag sät som när Homer skriver en hat låt om Flanders och sen åker dom till en Ranch och ett avsnit när Marge blir flygrädd. Jag har sätt mer en 275 avsnitt av Simpsons men jag kan inte skriva alla här. Min favorit-karaktär är Homer men det finns många mer karaktärer jag gillar som Barney. The shining avsnitet är ochså kul när Homer jagar Marge och hon går up för trapan och så gör han läbbiga minner så kommer en spegel så ser han när han gör en läbbig min då skriker han och trillar ner för trapan. Dom har använt ljuden från The Shining ochså. Jag tyker ochså Homer skriker så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 vad tycker ni är roligast med simpson.jag tycker allt är kul.det finns inte så mycket att säga men ja. :cool: Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det finns många bra avsnitt av Simpson både från den gamla och nya tiden. Det är det som är så unikt med The Simpson att en serie som har visats på tv i flera år fortvarande är älskat. Familjen The Simpson är verkligen rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.