Hoppa till innehåll

The Simpson


27Caramele
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Visserligen är allt kul,men det roligaste är nog med "The Shining".

-No bear and no tv makes Homer something something....

-......crazy?

- No mind if I do!!! Sen skriker Homer ut helt galna ljud,och ansikts uttrycken är så jäkla balla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar Homer när han gör saker som är typiskt honom. Som när Lisa spelar i barn-orkester och städerna med barnens musik-Klasser spelar mott varan. Lisa och hennes musik-klass är sist men spelar bäst precis när domaren säger och vinnaren är SpringFields.... oh´ vänta vi har en till musik-klass: Ogdenville! Ogdenville spelar den sista sången och när dom slutar drar dom fram Lys-Stavar ( dom var mott reglerna) . När domaren ska utse domaren säger han att vinnaren var solklar. Då vänder Homer sig mott Lisa och ler jätte stort och håller tumen up. Då säger Domaren: Vinnaren är Ogdenville för sitt lysande intryk med Lys-Stavarna! Lisa blir helt stum och gappar, då vänder Homer sig mot henne igen och ger tumen up. Han e dum he..he..

 

Självklart är det inte bara Homer som är rolig det finns masa andra saker i Simsons som är roligt.

 

Ett avsnit sitter Bart och Homer och kollar på porr på Internet då säger Homer: Bart, gå och hämta en hink. Bart: Varför? Homer: Jag måste på toa. Bart: Nä, den går jag inte på jag har sätt dig gå härifrån till toan förut.

 

I ett gamalt avsnit som jag sett när dom inte hadde gåt in i sinna röster och var rätt så dåligt ritade så körde Homer ett boksningspel med Bart och fårlorade hella tiden. Sen hadde han en mardröm att dom var i spelet och Bart slog ner honom sen hadde Homer bara ett liv kvar då kommer bart med ett slag och då skriker Homer: BART NEEEEJJJJ!! Sen vaknar han helt svetig.

 

Det finns många fel avsnit jag sät som när Homer skriver en hat låt om Flanders och sen åker dom till en Ranch och ett avsnit när Marge blir flygrädd.

 

Jag har sätt mer en 275 avsnitt av Simpsons men jag kan inte skriva alla här.

 

Min favorit-karaktär är Homer men det finns många mer karaktärer jag gillar som Barney.

 

The shining avsnitet är ochså kul när Homer jagar Marge och hon går up för trapan och så gör han läbbiga minner så kommer en spegel så ser han när han gör en läbbig min då skriker han och trillar ner för trapan. Dom har använt ljuden från The Shining ochså.

 

Jag tyker ochså Homer skriker så kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...