Shaddy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången? Simpson startade 1989 med det allra första avsnittet. Dom var bara med som gäster i TUS och hade bara animerat ihop en liten kortfilm. Annars så uppfanns Simpsons av Matt Groening redan i hans barndom. Men dom startade först 1989. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det roligaste är nog att man aldrig vet vad som ska hända härnest! (förutom om man sett avsnittet förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 vad tycker ni är roligast med simpson.jag tycker allt är kul.det finns inte så mycket att säga men ja. :cool: jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag med :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 allt kan hända! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Faramir^ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jo Jag tycker Simpson är rolig för den har humör Tex nåra ord som Homer säger DOH ! :) I Love Simpson xD :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag låter tråden vara öppen i förutsättning att ni inte bara skriver "Jag tycker allt med Simpsons är roligt" osv. Skriv gärna era favoritcitat ur serien, eller ett speciellt avsnitt kanske. För att tillägga avgudar jag avsnittet Flaming Homer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag gillar The Simpsons mest för den roliga humorn och alla de roliga karaktärerna. jag tycker xakt samma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag låter tråden vara öppen i förutsättning att ni inte bara skriver "Jag tycker allt med Simpsons är roligt" osv. Skriv gärna era favoritcitat ur serien, eller ett speciellt avsnitt kanske. För att tillägga avgudar jag avsnittet Flaming Homer ;) Åh Fy vilket härligt avsnitt det är. När Homer blir helt knäpp och säger "Moe, moe" hela tiden. Ett skönt citat är: -Dad we have done something terrible. -Did you crash the car? -No -Did you raise the dead? -Yes -But the car is ok? -Yes -Ok then (fortsätter sedan med sitt tv tittande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Jag gillar Simpsons. Bart är rätt rolig :cool: Redigerat 27 Mars 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 South Park är ju mycket roligare än Simpsons fast Simpsons är bättre animerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Nej, The Simpsons är ju bäst, Corpsegrinder! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.