Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Vill träna upp sig så man kommer upp i toppform gällande hälsan och utseendet och undrar om ni har lite tips ( förutom gymmet ). Har tänkt att börja köra 50 situps varje kväll och springer långa sträckor nån gång i veckan men jag vill ha synliga resultat. Hur bär jag mej åt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 en period, när jag tränade isockey, så körde jag 100 armhävningar, 100 situps och 50 rygglyft varje dag, samt sprang 3-4km 2 gånger i veckan. Det ger ganska bra, och synliga resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag brukar göra lite armhävningar, sit-ups och springa för att hålla mig i form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Sluta äta godis, ät mer, om du vill bli biffigare, innan du tränar. Var "sträng" mot dig själv, hoppa inte över träningen. Ett tips: Gör inte vanliga sit-ups, utan gör omvända sit-ups istället. Då tränar du alla magmusklerna, istället för bara de övre. Hur man gör en omvänd sit-up: Man lägger sig på golvet på rygg. Mann lyfter upp benen vid magen ungefär. Utan att sträcka ut under-benet. Sedan drar du bara ner benen nära marken och drar upp dem igen. Simple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Har läst någonstans att du inte ska träna samma muskler varje dag. Men i alla fall, ett tips kan ju vara att inte hoppa över någon träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Just det. Du ska vila musklerna några dagar, d.v.s inte göra någon träning. Kanske på helgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Kanji; jag förstår inte din beskívning av "omvänd" sitsups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Okej. Jag hoppas att denna bild klargör något: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 tror att man fattar nu kanji, men det där gör väll ont i ryggen?borde göra det iaf. men om man ska träna och inte träna samma muskler hela tiden som sherikan skriver, så kan du väll göra ett schema, typ "måndag 50 st sittups+ springa 4 km" sedan "tisdag 25 armhävningar+25 brandmans armhävningar" etc etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag föreslår att du börjar simma. God kondition och man tränar nog säkerligen, tror jag, de flesta muskler i kroppen. Magen, ryggen, armarna & benen. Simma ett par vändor i veckan så kommer du säkert se resultat. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ge järnet på idrotten o.s.v. det är nog mitt bästa tips. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag har också problem med det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.