Hoppa till innehåll

Träna Upp Sig

Putside

Rekommendera inlägg

Vill träna upp sig så man kommer upp i toppform gällande hälsan och utseendet och undrar om ni har lite tips ( förutom gymmet ).

Har tänkt att börja köra 50 situps varje kväll och springer långa sträckor nån gång i veckan men jag vill ha synliga resultat. Hur bär jag mej åt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Sluta äta godis, ät mer, om du vill bli biffigare, innan du tränar. Var "sträng" mot dig själv, hoppa inte över träningen. Ett tips: Gör inte vanliga sit-ups, utan gör omvända sit-ups istället. Då tränar du alla magmusklerna, istället för bara de övre.

Hur man gör en omvänd sit-up: Man lägger sig på golvet på rygg. Mann lyfter upp benen vid magen ungefär. Utan att sträcka ut under-benet. Sedan drar du bara ner benen nära marken och drar upp dem igen. Simple!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror att man fattar nu kanji, men det där gör väll ont i ryggen?borde göra det iaf.

men om man ska träna och inte träna samma muskler hela tiden som sherikan skriver, så kan du väll göra ett schema, typ "måndag 50 st sittups+ springa 4 km" sedan "tisdag 25 armhävningar+25 brandmans armhävningar" etc etc...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag föreslår att du börjar simma. God kondition och man tränar nog säkerligen, tror jag, de flesta muskler i kroppen.

Magen, ryggen, armarna & benen. Simma ett par vändor i veckan så kommer du säkert se resultat. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...