Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Igår, min hund var tvungen att avlivas. Oh nej! :( jag hatar när djur dör. Jag glädjetårar för typ 2 år sedan när jag såg filmen Finding neverland med Jhonny depp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Mångaaaa år sedan... omöjligt att komma ihåg -.- Alltid hatat när folk börjar lipa för ingenting så gjorde det aldrig själv, senast i skolan var när jag var 7 enda jag kommer ihåg. Redigerat 29 September 2006 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) grät när min mormor fick hjärtinfarkt (stavning) honva på sjukhus i typ 2 år fast det här hände för 3-4 år sen. Edit: bumpa upp den oxo ^^ Redigerat 12 Oktober 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Var nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 För länge sen när man pappa dog, det var för 3 år sen <_< aja tänker ej på det mer, men visst vill jag hellre till pappa än att stanna hos min mamma och syskon. Han var bäst x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Var nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan Visst, det gör ont som s*tan i käken, man kan bara äta soppa och yoghurt, men alvedon? När jag fick räls så åt jag inte något värkmedelk, för så ont gjorde det faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Har tandställning nu, min kompis med. Det gör faktist ej så ont för mej, men jag äter lätta saker som soppa och yoghurt, visst spänner det men jag har vänjt mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 senaste gången ajg grät kommer jag ej ihåg , men det kan väll varit för några år sedan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 typ när jag såg extreme home makeoer i förgår xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Beklagar Dalman! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 jag gråter nästan aldrig för fysisk smärta men senast jag grät var när vi skulle ge bort våran katt fick välja klart ja tog att ge bort han istellet för att avliva han.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Grät av skratt igårkväll. när vi gjorde ett par oemotståndliga kupper som innebar mycket urin och avföring på allmän plats. =D Redigerat 15 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.