Aircondition Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 När min hund dog. :( Saknar honom så j*vla mycket. det e skitjobbigt när ens hund dör, jag har varit med om det 4 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 På julafton... Å d var för att jag saknade min pappa så enormt mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag grät igår när Johnny Cash kysste June på scenen i Walk The Line :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag grät när jag såg en gripande film för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag gråter väldigt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag gråter väldigt sällan Håller med,kommer faktiskt inte ihåg senast,tror att det var när jag såg en bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry: Det måste ha gjort ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Hum i skolan idag, men jag gråter ofta. För om jag börjar skratta, så börjar jag böla, men de e bara jag som flabbar åt dt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag gråter typ aldrig, men jag grät när min kanin dog men det va ett tag sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry: Det är precis vad det gjorde. Men nu är det bara ett skärsår på läppen och nu svider det inte längre eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag grät när några i skolan slog ner mig i torsdags. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.