Hoppa till innehåll

Reglerna, För Hårda?


hemfrid

Rekommendera inlägg

Är det någon mer än jag som tycker att reglerna är för hårda i detta forum. Många är visserligen bra, som tillexempel att man inte ska klistra in långa texter och bilder utan skicka länk till en sida där allt finns istället. Inte många forum som tänker på detta.

 

Men ibland får jag för mig att vissa admins, nämner inga namn, får storhetsvansinne. Dom får för sig att vissa inlägg är regelbrott, fast än dom inte är så grova regelbrott. Admin spärrar inlägget och sedan är den saken ur världen. Lite tråkigt. Spänn av lite på reglerna så kanske ni får ännu fler medlemmar som är nöjda.

 

Med vänliga hälsningar:

Tobias Andersson :medieval:

[email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Håller faktiskt inte med er,visst är § 1.26 ganska hård,men admin och moderatorerna gör det för vår skull,så att vi inte ska ha ett nerspammat forum.

Så därför borde ni tänka till och se vad som skulle hända utan både admin och moderatorerna,sidan skulle i princip inte ens finnas!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Reglerna är alldeles lagom.

Det är ni som är för klena.

Jag har fått... Hmm... Kan det vara 4 varningar?

Jag har fått dom, och jag förtjänat dom.

Admin har gjort reglerna perfekta.

Följ dom så är alla nöjda.

 

(Visserligen gillar jag inte §1.26, men den är ändå bra.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, jag tycker att reglerna är lite hårda.... Det känns lite som man knappt kan skriva utan att oroa sig över att bli varnad. Det finns många andra forum som inte ha lika hårda regler, och där det är en bättre stämmning mellam medlemmar (och moderatoer) Om någon skulle vilja säga lite könsord. så dör väll ingen av det. Och jag tvivlar på att någon tar illa upp. Vilk folk få leka, så borde de få göra det. Eftersom 90% är emot 1.26 . Så visar det iallafall vad medlemmarna vill. Och de flesta regelbrott som begås här, är saker som knappt är värda att ens bry sig om. Saker som verken stör, eller gör någon ledsen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan väl till viss del hålla med om att några regler är något överflödiga. men jag har sett så otroligt många forum med jättenöjda medlemmar eftersom att dte inte finns några regler förutom "spamma inte ner forumet" och "personliga påhopp". visst, de medlemmar som finns där tycker att det är jättebra, men de allra flesta av dessa forum nästan utan regler är totalt nerspammade, massvis med trådar är låsta för att de bryter mot någon av de få och slappa regler som finns. ingen varnas om man inte gör 20 spamtrådar i varje forum. alla fortsätter leka riots och du har ett forum som ingen utomstående vill kännas vid, som är totalt urspårat och som de som fortfarande är medlemmar gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...