Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ja, jag förstår vad du menar, men det är fortfarande förbjudet. Men inser du inte att det inte är förbjudet för mig? Det är lika förbjudet för buddisterna att inte dricka alkohol eller ta droger. Lika förbjudet för hinduerna att inte äta biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nill0w Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Men är du helt sänkt? läs vad du skriver: Ni som ritar bilder! Ja? Mendet är dom som dödar och bombar. Du verkar mer hjärndöd än muhammed och hans muslimpolare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Om någon är hjärndöd är det du. Thoord: Det är inte bara det att de avbildat Muhammed utan man har gjort narr av honom... Redigerat 17 Februari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Jag är väl medveten om det. Men du verkar vara lika trångsynt som fusion. Du verkar inte förstå mina inlägg. Det finns många som har ritat lustiga kossor, t.ex på arlas mjölkpaket brukar det vara en serie om 2 kossor. Nu är det nog inte förbjudet att avbilda kossor enligt hinduer, men eftersom att dom är heliga så gör man fortfarande narr av något som för dom är heligt. Med andra ord så hade du tyckt att det var okej om man bara hade avbildat han utan att göra narr av honom?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Fusion har du glömt att enligt den lag som du själv sagt att du följer, Sharia så skall den muslim som lämnar Islam dömas till döden. du är alltså en öppen motståndare till religionsfriheten. Nu förstår man varför du "debatterar" som du gör, du är emot demokratin och allt vad det innebär. Redigerat 17 Februari 2006 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 tHOORd: Det är hinduismerna som valt att inte ta illa upp. Med andra ord, de blir inte kränkta av det. Men det blir muslimer. Muslimer har aldrig tagit illa up på att man t.ex. äter fläsk. För det är eran religion vi blandar oss inte in. Men när jyllandsposten blandar sig i vår religion på ett kränkande sätt, då händer det saker. En annan förklaring på at hinduismer inte bryr sig om att man gör narr av kor: Är kor en symbol för hinduismer? Svar: nej Det är bara ett djur som de tycker är heliga. Men Muhammed är en symbol för Islam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Mezox följer du Shari'ah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Vad skönt att vara ateist och inte behöva bry sig om några gudar och profeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Här är vi tillbaka till dyngkastningen igen! Ge f*n i att påstå att alla kristna ritat sådana bilder, du har inga som helst belägg för att påstå det! Du påstår att det är åt h*lvete att anklagas för något som andra i samma "grupp" gjort, men du anklagar lika mycket själv! Ge en jävligt bra förklaring till varför eller lämna tråden! Redigerat 17 Februari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Mezox följer du Shari'ah? Nej, inte allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Alltså är det någonting fel med dig? Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_< Det jag menade med ni, då menade jag att personen var kristen.Jag skrev fel, där, dem kristna som inte har någonting med detta att göra ska inte ta åt sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.