Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag, pga att NI drar in alla, och jag blir förbannat och uttrycker mig sådär om man ska säga så..

det var den dummaste bortförklaring jag någonsin har hört. Klaga för f*n inte på mig då, vem vet jag kanske också var förbannad...men det var jag inte, jag står för att jag drar alla över en kant, det är lättare så.

Typiskt Muslimer: det var dom som började så jag gjorde samma sak fast tusen ggr värre.

Fusion läser du halva inlägg och sen kommenterar en del av det eller?

EDIT: Din bortföklaring var också att dra alla över en kant.."NI"

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Människa, jag säger bara sanningen... vadå typiskt muslimer?

Ja jusste, typiskt muslimer: "jag säger bara sanningen, min tro är den rätta, vi kräver respekt från alla men vi ger ingen tillbaka"

Fusion ärligt talat nu, du har nog inte svarat på en enda fråga jag har ställt så varför fortsätta diskutera? Vi kommer ingen vart. Blir bara pajkastning av det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tHHORd: Ifall ett land eller individ gör något dåligt, anklaga inte alla för h*lvete!

Fusion:

Öyöyöy!

Har alla kristna gjort sådana bilder på Muhammed? NEJ!

Kom f*n inte & påstå att vi drar alla över en kam när du inte vet ett skit!

Du kastade en hel j*vla åker med dynga på dig själv bara så att du vet!

Tyvärr har du hållit en alldeles för låg nivå när du återkommer till samma saker hela tiden & hänvisat till dessa istället för att besvara andras frågor & argument!

Det är tack vare sådana som du som många börjar se ner på muslimer & blir rasister! (Ett svar till dig ang. rasism)

tHOORd: Tack för att jag slipper försöka argumentera mot betongväggen Fusion.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# 21: "Har alla kristna gjort bilder på profeten Muammed? NEJ!"

Har alla muslimer brännt hus och har varit våldsamma i t.ex mellanöstern? NEJ!

Anklaga inte heller för f*n att alla muslimer för att ha gjort något sådant.. <_<

Du säge att jag argumenterar alltid samma sak om och om igen, har ni kommit med något nytt?

Ni säger ju för h*lvete bara som t.ex "Eftersom vi inte har samma tro så behöver vi inte heller följa den", visa för h*lvete istället respekt, ingen har sagt att ni ska följa tron, eftersom ni inte tror på Islam, bry er inte heller om den!

Kom för h*lvete inte heller och säg att det är tack vare mig många ser ner på muslimer, väst världen har alltid gjort det och kommer aldrig förndra sig.

Det ser ut som om Mezox är den enda som förstår...

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# 21: "Har alla kristna gjort bilder på profeten Muammed? NEJ!"

Har alla muslimer brännt hus och har varit våldsamma i t.ex mellanöstern? NEJ!

Anklaga inte heller för f*n att alla muslimer för att ha gjort något sådant.. <_<

Du säge ratt jag argumenterar alltid samma sak om och om igen, har ni kommit med något nytt?

Ni säger ju för h*lvete bara "Eftersom vi inte har samma tro så behöver vi inte heller följa den", visa för helvet istället respekt, ingen har sagt att ni ska följa tron, eftersom ni inte tror på Islam, bry er inte heller om den!

Kom för h*lvete inte heller och säg att det är tack vare mig många ser ner på muslimer, eftersom man har alltid gjort det och kommer aldrig att förändras!

Det ser ut som om Mezox är den enda som förstår...

Men om vi anser att Muhammed är påhittad, precis som Jesus har väl vi rätt att tycka & säga det?

Vi har skydd av lagen att säga det!

Bilderna tycker jag dock var jävligt onödigt att publicera vilket jag också skrivit tidigt i den här tråden.

Som många muslimer beter sig gör ni inte saken enklare direkt.

WTC, London, Videofilmade halsskärningar av västerlänningar, arroganta & kriminella ungdomar är bara några orsaker till att många ser ner på muslimer & att hatet spätts på ytterligare under senare tid.

Visar inte ni respekt kommer ni aldrig få det heller!

Det finns både rötägg & "änglar" på båda sidorna, jag påstår inget annat, glöm inte det, men en grupp är inte starkare än den svagaste länken, i det här fallet det värsta rötägget!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...