Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen
 Dela

Rekommendera inlägg

Suna:Du är så trångsynt att du inte ens förstår vad jag menar, inom Islam är det förbjudet att avbilda en helig person och Gud,men dem gjorde det ändå...och nu får dem ta konsekvenserna för detta...förstår du?

Ja,jag sa att man ska visa respekt för min religon...vill ni inte heller ha det?

Hur tror du att det skulle se ut ifall man skulle bränna kyrkor runt om i Sverige och inte visade respekt?

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Suna:Du är så trångsynt att du inte ens förstår vad jag menar, inom Islam är det förbjudet att avbilda en helig person och Gud,men dem gjorde det ändå...och nu får dem ta konsekvenserna för detta...förstår du?

Ja,jag sa att man ska visa respekt för min religon...vill ni inte heller ha det?

Hur tror du att det skulle se ut ifall man skulle bränna kyrkor runt om i Sverige och inte visade respekt?

 

 

 

 

Det är en rättighet att avbilda Muhamed och det är en rättighet att kritisera islam

 

 

Konsekvenserna av att kritisera bör aldrig vara mordbrand och dödshot, inte i Sverige inte i Danmark och inte heller i något annat demokratiskt samhälle.

 

 

Hur kan du ens få in "bränna kyrkor" och respekt i samma mening? vad har det ena med det andra att göra?

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför blir dom sura?

 

Att publicera en bild i en tidning pâ en helig person för en religion,

vad gör det?

Hur kan ni säga att dom blir kränkta?

Det finns ingen anledning att hota och bränna ett land som inte gjort nât bara för nâgra danskar publicerade en bild pâ Muhammed.

 

Dessutom sâ sade dom att det inte skulle hända igen.

 

Men varför göra detta?

Danskarna gâr i förlust.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser det på samma sätt,folk har olika synsätt,du har din och jag har min.

Är det ett måste att avbilda profeten Muhammed?

 

Är det ett måste att rita serier? Är det ett måste att våldta? Är det ett måste att mörda?

Känner man att man vill avbilda Muhammed så får man väl göra det? Eftersom att jag inte har samma religion som dig så kommer inte "min gud" straffa mig för det. Är dock inte troende men det hör ju inte till saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...